ik heb een nieuwe mp4 speler nodig maar ik wil geen dure, iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Wat dacht je van een iPod shuffle? Of, als je toch besluit wat meer uit te willen geven, zo'n mooie nieuwe iPod nano?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar winkels zoals kijkshop, of sheerenfoppen.

Daar zie je wel eens leuke MP4 spelers voor een zacht prijsje.

scheerenfoppen heeft ook een leuke: http://www.scheerenfoppen.nl/nl/beeld-en-geluid/personal-audio/mp3-spelers/difrnce/mp1850-8gb-mp3-mp4-speler/p31738

Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/zoeken/mp4/

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een tweedehands Ipod Touch op marktplaats. Er zijn zojuist nieuwe modellen van de Touch verschenen en veel mensen verkopen degene die ze nu hebben.

Ik heb mijn perfect werkende Touch met 16Gb vorige week voor 100 euro verkocht. Daar zat het hoesje van 19,95 ook bij. De 8 GB moet voor tussen de 70-90 te krijgen zijn.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook nog een uitstekend werkende iPod met 60 GB. Waarde ongeveer 50 euro vrees ik en nog steeds beter dan wat je nu koopt voor 50 euro. Ik zet mijne niet op marktplaats, maar ik vind het wel een goede tip. Kijk op marktplaats wel uit, advertenties in de buurt en zelf langsgaan!
paulus811
13 jaar geleden
Som, klopt helemaal. En door het nieuwe model is er nu zoveel aanbod dat je er makkelijk een in de buurt vindt. En tegen (relatief) lage prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn ook denk ik wel redelijk betrouwbaar.
paulus811
13 jaar geleden
Ja, redelijk. Ik heb twee keer een compleet bevroren Ipod touch gehad. Ook de Apple store kon het niet herstellen zonder de software opnieuw te laden. Omdat dat aan het begin van mijn vakantie was en ik de Ipod ook in de auto gebruik, was dat erg vervelend. Heb bijna drie weken naar Duitse radio moeten luisteren...
Ik ben zelf een iPod fan (Nano kan ook video weergeven, maar is duur), maar Sweex zit in de onderkant van de markt. Ik heb op kieskeurig een selectioe gemaakt, op volgorde van prijs. Als je op de links klikt zie je ook wat anderen er van vinden.

Mijn dochter heeft een Sony Walkman (mp4), betaalbaar en een goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja wat wil je, een beetje kwaliteit en mogelijkheden kost geld. Ik ken genoeg mensen die een 'goedkope' mp4 speler kochten en er later spijt van kregen.
De iPod touch is op dit moment een van de beste mp4 spelers die er is met de meeste mogelijkheden.
Muziek, films, foto's, spelletjes, Internet, E-mail en nog veel meer.