Ik krijg stroom tijdens het opladen van mijn IPod!!! Hij is dan aangesloten via de computer. Is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Op zich niet erg, het is een reststroompje afkomstig van je PC. Maar je PC is dus niet aangesloten op de randaarde.
Doe dat maar wel, dat is veiliger, en dan is dit probleem ook uit de wereld.
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat komt waarschijnlijk doordat je pc niet in een geaard stopkontakt zit. De stroom op je iPod is verder niet gevaarlijk.
Je zou eens kunnen proberen om de stekker van je PC andersom in het stopkontakt te doen, Dat klinkt misschien raar, maar vaak helpt het echt ! Heeft te maken met de manier waarop voedingen werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een usb poort staat altijd 5 volt spanning. Het kan zijn doordat jij een lage weestand hebt of bijv. in het water zou staan dat je dit een klein beetje voelt.