Hoe kan het dat mijn mp4 liedjes maar 10 seconden afspeelt en daarna doorgaat naar het volgende nummer en die ook weer 10 seconden afspeelt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.2K
itsme
13 jaar geleden
dat lijkt op een demo versie...

Antwoorden (2)

Ik weet dat er in ieder geval bij muziek een afspeelmogelijkheid is. Repeat, shuffle en zo ook intro. Intro zorgt er voor dat alleen de eerste 10 seconden worden afgespeeld. Waar speel je je mp4's mee af?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intromode veranderen in playmode, klaar

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry voor het wel erg korte antwoord.
Ieder andere aanpak of toevoeging leidt af en is niet de oorzaak van het probleem.