Hoelang duurt het voor een nieuwe bluetooth hoofdtelefoon is opgeladen op je pc?

9 maanden geleden
in: Audio
SimonV
9 maanden geleden
De oplaadtijd van een Bluetooth-hoofdtelefoon kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren, zoals het merk en model van de hoofdtelefoon, het type oplaadtechnologie dat wordt gebruikt en de capaciteit van de batterij. Over het algemeen duurt het opladen van een Bluetooth-hoofdtelefoon tussen de 1 tot 3 uur.
https://boomspeaker.com/how-long-wireless-headphones-charge/
Vortexxx
9 maanden geleden
Je moet specifiek in BIOS instellen dat je USB apparaten van stroom wil voorzien, bijv. Gamecontrollers, en in jouw geval dan een headset, het opladen gaat dan met max. 900mA wat ongeveer 4x langer duurt dan wanneer je een iPhone lader o.i.d. zou gebruiken.

Geef als eerste antwoord