Ik heb een brandrecorder sony tc 252 en vraag me af of ik die ook als versterker, kan gebruiken?

Je kunt hem. namelijk ook als zaal versterker met microfoons gebruiken. Ik wil dus met een platen speler - zonder opname - dus zonder draaiende. motor etc. wat oude platen afspelen.

11 maanden geleden
in: Audio
TurfGraver
11 maanden geleden
Hoe zie je dit voor je?
"Ik wil dus met een platen speler - zonder opname - dus zonder draaiende. motor etc. wat oude platen afspelen."
Platen afspelen op een platenspeler zonder draaiende motor?

Antwoorden (1)

Nee, daarvoor zul je de bandrecorder moeten aanpassen volgens deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=S69oi9WVgwo
Toegevoegd op 26 mei 2023 11:56: bron
11 maanden geleden