Welke over ear koptelefoon onder de €50 komt als beste uit de test?

Ik zoek voor alleen voor de prijs onder de 50 euro een koptelefoon die hoge en lage omgevingsgeluiden weg kan filteren bv als er mensen zitten te praten .

een jaar geleden
in: Audio
1.9K
jc54
een jaar geleden
Kijk eens bij kieskeurig/koptelefoons, dan kun je filteren tot je de koptelefoon hebt gevonden die jouw het best past.
TurfGraver
een jaar geleden
5 euro 19.
https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-oordoppen-30-db-2-paar/p/B400763

Antwoorden (1)

De Sennheiser HD 202 II komt als beste uit de test onder de €50. Deze koptelefoon heeft een goede geluidskwaliteit en een comfortabele pasvorm.
10 maanden geleden