Hoe werkt dat met bluetooth en meerdere geluidsbronnen ?

Ik heb een koptelefoon (JBL Tune 710BT) waarmee ik graag de ene keer naar mijn TV wil luisteren en de andere keer naar mijn PC.
Volgens mij moet het mogelijk zijn eenvoudig te wisselen tussen beide bronnen, maar ik kom niet verder dan telkens helemaal opnieuw te koppelen.
Wat doe ik verkeerd ?

erikn
een jaar geleden
Multipoint zou inderdaad kunnen werken, als jouw hoofdtelefoon die functie heeft. Echter, veel bluetooth apparaten zijn zo ingesteld dat ze alleen op zoek gaan naar het bronapparaat waar ze het laatst mee verbonden waren. Helaas komt het dan vaak neer op opnieuw koppelen.

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt het met multipoint, zie afbeelding:

Multipoint is een functie waarmee een enkele Bluetooth-headset gelijktijdige verbindingen kan onderhouden met ten minste twee bronapparaten, zoals een laptop en een smartphone.
een jaar geleden