wie weet oplossing met Tele2 is er iets te bedenken waardoor ik geen Tv hoef aan te zetten om radiozenders te kunnen zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Er zijn afstandsbedieningen waarmee je een "Macro", een reeks handelingen achter elkaar kunt inprogrammeren. Als ik me niet vergis heeft het merk Logitech zoiets wel in het assortiment. Indien je de vaste handeling van aanzetten, menu, radio, ... inprogrammeert is het nog maar 1 knop.

Jammergenoeg wel een investering van minimaal een paar tientjes.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze bijvoorbeeld! (zie bron)
Niet goedkoop - maar wel een oplossing.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ah! Het kan ook voor 3 tientjes. Vraag wel eerst zelf bij Logitech na of de Tele2 decoder ondersteunt wordt.