Spotify speelt nummers niet langer dan 10 sec af, hoe verhelp ik dat?

Op spotify heb ik bij elk nummer dat ik af wil spelen dat het na 10 seconden stopt. Verder afspelen wil het niet. Het loopt op de een of andere manier een soort vast en dat bij elk nummer wat je ook maar aanklikt.

Heeft iemand eventueel enig idee nu verder? Enige tips om het te verhelpen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Audio
28.6K

Antwoorden (2)

Waarom stopt het afspelen van Spotify-muziek?
Hier zullen we de meest voorkomende redenen vermelden waarom de Spotify-speler technische problemen kan hebben en zo de and automatisch lezen muziek op Spotify. De problemen kunnen als volgt zijn:

In de functie " wachtrij afspelen ', het heeft het einde bereikt en daarom is de autoplay-functie niet geactiveerd. Dit is een fout die eenvoudig kan worden opgelost door naar onze accountinstellingen of voorkeuren te gaan.
Een andere vrij veel voorkomende fout is dat het afspelen in de wachtrij in Spotify-weergave is hervat in een andere mobiel apparaat, daarom is het vrij gebruikelijk dat nummers stoppen, omdat Spotify niet ondersteunt dat hun services op meer dan één apparaat met hetzelfde account worden afgespeeld.
Uw apparaat heeft geen internetverbinding.
Een ander veelvoorkomend probleem is dat uw account of betaling is verlopen.
2 jaar geleden
gvrox
2 jaar geleden
"technische problemen kan hebben en zo de and automatisch lezen muziek" ??!
Het is een veel voorkomend probleem. Als je googelt op
Spotify stops after 10 seconds (Spotify stopt na 10 seconden)
krijg je veel hits.

Wat zou kunnen helpen:
- Spotify opnieuw installeren
https://community.spotify.com/t5/FAQs/How-can-I-perform-a-clean-reinstall-of-the-app/ta-p/4746485
- VPN uitschakelen indien aanwezig

Zie verder:
https://www.carlcare.com/global/tips-detail/why-spotify-keeps-stopping-and-how-to-fix/