Is er een kookwekker die een zacht geluidssignaal heeft?

Ik maak veel gebruik van de kookwekker. En de mijne heeft een luid signaal. Vroeger heb ik wel eens een gehad met een zacht signaal, maar die vind ik nergens meer (in winkels). Er zijn ook kookwekkers die je erop in kunt stellen dat ze alleen een lichtssignaal geven, maar dat zoek ik ook niet. Gewoon een bescheiden geluid, en liefs niet een hele minuut maar 30 seconden bijvoorbeeld.

2 jaar geleden
in: Audio
2.5K
bamibal
2 jaar geleden
Ik gebruik tegenwoordig mijn smartphone als wekker, timer, etc. Daar kun je ieder gewenst signaal instellen.
Yaja
2 jaar geleden
Bedankt! Dat is ook een idee, ga ik eens proberen!
SimonV
2 jaar geleden
Hier staan wat apps:
https://www.reviewgeek.com/72368/the-7-best-alarm-clock-apps-for-android/
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Ik heb een goedkope digitale kookwekker van Blokker gehad. Die ging ook niet erg hard. Gewone normale piepjes. en hij heeft ook magneetjes zodat je hem aan je koelkast of kooktoestel kan hangen. Volgens mij was het deze: https://www.blokker.nl/blokker-kookwekker---digitaal---wit/1784844.html
Om steeds je smartphone als kookwekker te gebruiken lijkt me alleen maar lastig
Yaja
2 jaar geleden
Die kookwekker van Blokker heeft hetzelfde model als de wekker die ik nu heb. Helaas kan ik er geen foto van uploaden. Maar ik zie wel kleine verschillen. Ondertussen heb ik ook al bij iemand anders een kookwekker uitgeprobeerd, en die had een iets zachter geluid. Dan ga ik maar eens naar Blokker en probeer daar iets uit.
Yaja
2 jaar geleden
Wat betreft die link naar die apps: Die zijn bedoeld om 's ochtends op te staan. Dan moet je instellen op welke dag van de week dat alarm af gaat e.d.
ItisILeClerc
2 jaar geleden
Demp het geluid door 'm in een tupperware doosje te doen.
Yaja
2 jaar geleden
Fantastisch Amadea, dank je wel!

Antwoorden (1)

Ja, die bestaan. Daar heb je een digitale kookwekker voor nodig, want daarbij kun je net als bij een computer en een mobiele telefoon de geluidssterkte aanpassen.

Bijvoorbeeld die van Revall, Zyliss, ThermoPro, 95Goods en Now4you (welke zelfs ook een stille modus met knipperend lichtje heeft).