Hoe kan ik een autoradio JVC KD-R741BT resetten?

Dag iedereen,
Het geheugen van mijn auto radio zit klaarblijkelijk full. Ik kan met mijn nieuwe smartphone niet meer verbinden. Ik heb het frontje er al af gehaald en op het knopje reset geduwd maar helaas geen resultaat. Weet er iemand hoe ik dit moet oplossen zodat ik terug kan verbinden met mijn smartphone?
Mvg

Picture for question
2 jaar geleden
in: Audio
6.6K
jc54
2 jaar geleden
Mogelijk kan het door de radio geheel stroomloos te maken (compleet demonteren), een tijdje stroomloos laten liggen (een uur ongeveer) en dan weer terug-monteren.
Werkt dit niet, dan de gebruikershandleiding opzoeken.......
Wortelpap
2 jaar geleden
Of gebruik de reset functie zoals op blz 5 staat - frontje er af en met een pennetje indrukken.

Antwoorden (1)

Houd de menu knop ingedrukt, draai dan met de volumeknop totdat BlueTooth verschijnt, en druk dan op de volumeknop.
Draai dan nogmaais om door de submenu items van BlueTooth te bladeren, en stop bij 'INITIALIZE" en klik dan nogmaals, selecteer dan 'YES' en daarna menu om de configuratie te verlaten, hiermee heb je het pairing-geheugen gewist, en kun je weer vrolijk verbinden met je telefoon(zou 'm eerst ook even uit je telefoon verwijderen voordat je opnieuw verbindt) Zie de uitleg in het Engels hieronder:
Plaatje bij antwoord
2 jaar geleden
Wietse16
2 jaar geleden
Dit heb ik al geprobeerd maar zodra ik aan het menu Bluetooth kom. En daarin wil bladeren, draai ik alleen maar de volume hoger of lager.. Dit had ik ook al uit de handleiding gehaald.
Griffin
2 jaar geleden
"Dit had ik ook al uit de handleiding gehaald."
Tja, dat vertel je er niet bij...je had op het reset knopje geduwd zei je...