Waarom brand de zekering van de autoradio van mijn opal corsa D door na enige tijd?

Hallo, ik heb sinds kort een probleem dat de zekering van mijn autoradio doorbrand, na plaatsing van een nieuwe zekering gaat deze 2 weken - 3 maanden mee en dan brand hij weer door. Zal dit een probleem bij de bekabeling zijn of de autoradio? Ik heb een opel corsa D, de autoradio is merkloos.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het kan aan de radio zelf liggen, maar ook aan een kabelverbinding (connector) tussen de zekering en de radio (en dat kunnen er meerdere zijn).
jc54