Hoe kan ik het beste zangfilmpjes opnemen met mijn telefoon?

Heey,
Ik wil dus al een tijdje zangfilmpjes opnemen. Nu heb ik voor mijn verjaardag een microfoon gekregen maar het probleem is dat ik die alleen op m’n laptop kan aansluiten en mijn laptop heeft geen goede camera kwaliteit...nu is mijn vraag of jullie tips hebben. Ik wil het wel graag met een microfoon doen, maar kan ik t dan opnemen met m’n telefoon/laptop of moet ik echt een camera gaan kopen? Of weet iemand anders misschien een goede/betere microfoon?
Hopelijk is het een beetje duidelijk.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Audio
2.3K

Antwoorden (2)

Leuk dat je zingt!
Bij mij werkt de gewone camera het beste dus niet de selfie camera en zoom ik niet in. En als ik alleen geluid wil opnemen gebruik ik meestal iets zoals dictafoon.
Ik hoop dat dit helpt veel succes!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
je kunt een snoertje opzoeken waardoor je de microfoon wel in je telefoon kan doen. Of je kan oortjes gebruiken. dat zijn ook prima geluidsopnemers