het geluid komt uit mijn interne speakers en niet uit mijn ootjes wat moet ik doen?

ik heb een Dell Latitude 3189 die draait op Windows 10 nu is het probleem dat als mijn laptop aan staat en ik steek mijn oortjes er in het geluid uit de interne speakers komt en niet uit mij oortjes en als ik hem dan opnieuw opstart komt het wel uit de oortjes. De oortjes werken wel op mijn telefoon
dus daar ligt het niet aan ik heb ook al meerdere oortjes geprobeerd

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
2.2K

Antwoorden (1)

Er zit vaak een programmatje op laptops, het heet realtek hd audio manager en daar kan u instellen waardoorheen het geluid klinkt! U klikt dan op het balkje met het pijltje naar beneden en selecteert koptelefoon geloof ik! Ik hoop dat het duidelijk is! Ik heb nog even een foto bijgevoegd ( hier heet het balkje speaker configuration)
Toegevoegd op 07 januari 2019 16:03: bron