Hoe gebruik je deze fishman-gitaarversterker op mijn Fender?

Kun je deze met verloop+auxkabel zo aansluiten op een reguliere box of heb je hier een speciale versterker voor nodig? Als ik er een koptelefoon op aansluit krijg ik wel geluid. Dus zou dit ook gewoon bij een geluidsbox kunnen, aangezien de versterkerknopjes op de gitaar zitten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
1.6K
TurfGraver
5 jaar geleden
Als die "geluidsbox" een ingebouwd versterker heeft wel.

Antwoorden (1)

Wat je direct op je gitaarversterker kunt aansluiten zijn zgn ''actieve'' luidsprekers. Dezelfde die je meestal op een computer aansluit.
Die hebben een interne versterker, en je sluit ze aan op de koptelefoon uitgang met eenzelfde plugje als de koptelefoon.
''Reguliere'' luidsprekers hebben eerst een aparte versterker nodig.
Ze hebben een tweelingsnoer met een zwarte en een rode ader.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, ik heb nu een bose-speaker(Bluetooth en aux) in gebruik, dit gaat goed. Al denk ik dat een snoer van hogere kwaliteit ten goed zou komen aan het geluid, omdat die nu wat kan kraken bij het bewegen v.h. snoer.
Nog eens dankjewel ;)