Hoe kun je een liedje dat alleen op Spotify staat (niet op YouTube dus) downloaden op je laptop, en naar een mp3-speler verplaatsen?

Mijn vraag is, hoe kun je een liedje dat alleen op Spotify staat (niet op YouTube dus) downloaden op je laptop, en naar een mp3-speler verplaatsen. Ik heb namelijk Spotify Free en ik wil heel graag het liedje op mijn mp3. Nu heb ik al vaker geprobeerd om mijn mp3 aan te sluiten op de laptop, met verschillende apps het liedje te downloaden naar het mapje van mijn mp3, maar dat werkt niet.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
1.7K
paulus811
5 jaar geleden
Spotify gebruikt een eigen formaat om songs te comprimeren. Dat formaat is niet om te zetten naar MP3, maar wel te downloaden in je lokale spotify bibliotheek. Helaas is het ook alleen via Spotify af te spelen.
grasmaaier
5 jaar geleden
Als je dat liedje graag wilt hebben kun je natuurlijk ook gewoon de CD of LP kopen waar dat liedje op staat.
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
zie hier: https://www.tuneskit.com/music-converter-for-spotify-win/
geen idee of het ook werkt. het is zo te zien een probeerversie, daar kunnen beperkingen aan zitten

Antwoorden (1)

Als het liedje echt alleen op spotify staat kun je dit niet doen. Spotify heeft een eigen format en die kun je niet omzetten naar mp3. Liedjes in spotify kunnen niet "uit" spotify gehaald worden. Illegaal is dit dan wel weer mogelijk. Zie bijgevoegde url