hoe zou ik ervoor zorgen dat mijn stroboscooplamp permanent blijft branden?

De lamp zelf is 20W en werkt op 220V. er zit een knop achterop waarmee ik de flitsfrequentie in kan stellen. Ik zou willen weten hoe ik ervoor kan zorgen dat hij permanent blijft branden. als een soort bouw lamp dus.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet.
(maar ik kan me vergissen) Een dergelijke lamp is geen gloeilamp, maar werkt op elektronen-ontladingen.
Het is net zoiets als een bliksem (van het onweer) maar dan in het klein. De bliksem is ook maar een korte flits.

Antwoorden (1)

Dat is onmogeljjk voor een stroboscooplicht, deze lampt werkt bij de gratie van ontlading van hoge spanning, die onmogelijk permanent te voorzien is zonder de lamp te frituren. Hele felle witte LED's komt het dichts in de buurt qua kleur temperatuur van stoboscooplicht, deze kunnen wel permanent branden.