zijn mijn speakers opgeblazen?

Ik heb nu ongeveer 3 weken trust speakers.
Als ik geen muziek op heb staan komt er gekraak uit ik vraag me af wat dit veroorzaakt en of ze kapot zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
TurfGraver
7 jaar geleden
Geen muziek opstaan? Helemaal niks opstaan?
Is het ruis of gekraak? Waarop heb je ze aangesloten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat er standaard ruis is, zoals bij elke versterker die gevoelig is. Kijk even of de speakers goed zijn aangesloten. En anders je volume zachter zetten als je ze niet gebruikt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je de jack plug dan ergens inzitten als je niks afspeelt? Als je hem los heb liggen op de grond dan heb je snel gekraak of gebrom. En heb je al geprobeerd om je speakers op een ander apparaat aan te sluiten? Het kan ook aan de audio-uitgang van het apparaat waarop je het nu gebruikt liggen.

Antwoorden (1)

Het metalen plugje aan het einde van de kabel kan soms niet goed verbonden zijn met de pc of dit kabeltje ligt dan op de grond waardoor dit geluid kan ontstaan.