Kun je op een receiver van 2 x 25 watt boxen van 40 watt (75) aansluiten.en zal ik soft klipping aanzetten en moet de impedance op 8 of 4 ohm staan?

Nad receiver model 712 stereo receiver 50hz o.9 a 2 keer 25 watt
Beovox s45-2 4-8ohm 45(75)watt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
TurfGraver
7 jaar geleden
Die versterker kan 60W op 4 Ohm leveren.
Dus zet je speakers op 4 Ohm.
Zet volume niet te hard anders overlijden je luidsprekers.

Antwoorden (1)

Ja dat kan je doen het is alleen niet aan te raden want je haalt gewoon niet de kracht en volume uit de boxen wat ze wel Met gemak aan kunnen en de kwalitijd word daar ook niet beter op want de boxen krijgen niet de juiste hoeveel electriciteit het kan dus wel alleen ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt Chris.