wat moet ik doen als diegenen waar ik tegen praat met mijn headset hoort wat ik hoor?

ik ben een gamer en gebruik vaak mijn game headset. als ik praat via de microfoon hoort diegene wie ik tegen praat wat er in de game gebeurt. een voorbeeld: ik praat met mijn via skype hij zit een andere game te spelen dan ik toch hoort hij wat er in mijn game gebeurt en nee ik heb mijn headset niet te hard staan of iets. mijn vriend zegt als ik mezelf mute dat het lijkt alsof hij de headset op heeft. en dit ligt ook niet aan skype. ik heb bijv. ook een opneem programma geprobeerd en HET ZELFDE PROBlEEM. je hoort het dubbel. van mijn headset en de game zelf.

als dit nut heeft ik heb de : GXT 322C Gaming Headset (merk ‘‘TRUST’‘)

Toegevoegd na 1 uur:
u heeft gelijk ik heb inderdaad zon ingan paar ik heb niet dat draatje gekregen dat u in de link heeft gegeven. maar alleen die ene die u in de 1ste afbeelding ziet. zou het nut hebben al plaats ik hem achter mijn computer (2de afbeelding)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
6K
TurfGraver
7 jaar geleden
Ingang die skype gebruikt wel microfoon en niet stereo mix?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zit de plug dat vanuit de headset komt niet goed in de splitter of is de splitter stuk. De splitter deelt het geluid voor de microfoon (roze) en de ingang voor het geluid (groen).

https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001044751.jpeg

Toegevoegd na 3 uur:
Als de plug (met drie streepjes) vanuit de headset er zo uitziet als op mijn plaatje, dan heb je ook een splitter nodig die er zo uitziet als op mijn plaatje. Wat jouw adapter doet is juist andersom. Feit blijft dat je het geluid en microfoon apart moet kunnen aansluiten, dus microfoon op roze aansluiting of symbooltje met microfoon en het stereo geluid op de groene aansluiting of symbooltje met koptelefoon. Het is ook van belang dat je instellingen overeenkomen met hoe je de headset hebt aangesloten.
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft het niets met kabeltjes te maken (want dan zou de headset zelf ook niet meer fungeren) maar met instellingen van je geluidsopname. Als je met rechts op het Speakers/Volume-icoontje in het systeemvak (rechtsonder op de taakbalk) klikt, of direct het commando "mmsys.cpl" uitvoert, dan kom je bij je geluidsinstellingen, waar je een tabje "Recording"/"Opname" hebt.

In dat tabje kun je je standaard recording device kiezen. Dat kunnen er meerdere zijn, maar sommige geluidskaarten bieden je de optie om het geluid op te nemen wat je hoort. Dit wordt vaak "What You Hear"/"Wat u hoort" of "Stereo Mix" genoemd. Wat jij beschrijft komt precies overeen, zeker als het ook gebeurt als je een directe opname maakt. Selecteer daar Microfoon als standaard input en probeer het nogmaals.

Binnen Skype zelf kun je ook bij de instellingen (General -> Audio Settings) kiezen welke device je gebruikt. Ook daar moet je 'm op microfoon zetten als 'ie daar niet op staat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens, dat kabeltje dat jij laat zien in de foto is vooral bruikbaar om je headset op een smartphone aan te sluiten. De meeste computers hebben een losse poort voor de output (speakers, koptelefoon...) en voor de input (microfoon).