Bestaat een klein apparaatje dat ik tussen mijn headphone en mijn telefoon kan aansluiten om het volume te verhogen?

Ik luister vaak Italiaanse les of andere gesproken audio en die komt steeds te stil door wanneer ik als fietskoerier aan het werk ben in de stad. Dus zoek ik een oplossing daarvoor, om het volune harder te krijgen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Jazeker, dan zoek je een hoofdtelefoonversterker. Een voorbeeld is: http://goo.gl/JLBKkq . Bij de specificaties staat dat er een 40dB versterking is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een andere goede is de M-Audio Bass Traveler hoofdtelefoon versterker. Deze kost €29,00 en heeft een accu van ongeveer 8 uur. Hij is ook erg simpel in gebruik. http://goo.gl/KeTgiq

Toegevoegd na 8 minuten:
De Behringer werkt enkel op netstroom. Dan is die M-Audio de beste optie. De andere opties die ook met accu's werken kosten of een stuk meer, of zijn minder goed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Bij diezelfde specificaties staat ook dat ie op netstroom werkt. Dan mag er voor de fiets wel een flink verlengsnoer bij besteld worden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, heb het antwoord aangepast. Zelf heb ik de Behringer wel een tijdje gebruikt met externe accu en een aparte aansluiting. Dit is natuurlijk totaal niet praktisch en is ook overbodig als er een (goed) alternatief is.
paulus811
7 jaar geleden
Top! krijg je een + voor