Als je platenspeler tulp uitgangen heeft en je soundbar daar de ingang voor heeft kan dat.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@paulus811 Hebben platenspelers niet altijd een aparte ingang nodig? Phono ipv line? Afgezien dan van een hele moderne voorversterkte platenspeler ofzo.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of phono vs aux.
paulus811
8 jaar geleden
Daar heb je misschien wel gelijk in. De 'ouderwetse' platenspeler had door het lage output voltage een speciale voorversterker of ingang nodig. Recente platenspelers zie ik wel met tulp stekkers en zelfs usb, meestal met software om je platencollectie over te zetten naar iets als mp3
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Recente platenspelers zie ik wel met tulp stekkers Maar dat staat buiten alles. Tulp zegt hier niks over de versterking. Mijn platenspeler heeft tulpuitgangen, is relatief modern, maar heeft altijd een phono ingang nodig.
Nee je hebt een voorversterker nodig zoals:

https://www.conrad.nl/nl/speaka-stereo-voorversterker-1230714.html?WT.mc_id=gshop&insert=8J&gclid=Cj0KEQiArJe1BRDe_uz1uu-QjvYBEiQACUj6oqE-XAjFVaCCU4Lc6PXm-hZu6poMQ3hX4CH4_xWJfbYaAgsP8P8HAQ&tid=211354628_17335160228_pla-64125074406_pla-1230714&WT.srch=1

Toegevoegd na 1 uur:
Het zal aan je platenspeler liggen. Of deze voorversterkt is of niet, als het een USB-platenspeler is dan is de kans groot dat je hem zo aan kan sluiten.

Althans dat zal dan nog liggen aan de ingangen van de soundbar.