Dat is afhankelijk van de lengte van het liedje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op mp3 formaat gem 200 uitgaande van 5 mb per liedje

Toegevoegd na 1 minuut:
zelfde vaarg op het apple forum

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=6559478
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Of toch maar 204 en een refreintje....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang het niet nederlandstalig is
Hangt af van een aantal factoren.
1. format, ik neem aan MP3
2. compressie, goede kwaliteit 256 kbps
3. de lengte van de nummers

Het album Made in Medina met 11 nummers is 129.775 Kb
Een album van Abba met 16 nummers is 107.581 Kb
Gemiddeld dus 8790 kb per nummer
Op 1 GB gaan dus 1024x1024/8790 = 119 nummers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt af van de gemiddelde lengte van de leidjes en de geluidskwaliteit die je wenst.

Je kunt voor mp3 gaan, maar dan heb je nog keuze. Je kunt kiezen voor 128kbps (zeer matige kwaliteit) of je kiest voor 320kbps (beste kwaliteit mp3). Bij de eerste optie passen er tweeëneenhalf keer zoveel liedjes op een stickje van 1 Gb.

Wil je lossless compressie, dan kies je bijvoorbeeld voor flac. Je muziek neemt dan ongeveer half zoveel ruimte in als op een cd.

Het is dus sterk afhankelijk van keuzes die je maakt.

Maar als je liedjes gemiddeld 32Mb zijn, dan passen er 32 op een stickje van 1Gb.

Zijn ze gemiddeld 8 mb, dan passen er 128 op.

(Als je eerst de gemiddelde lengte vaststelt, kun je het zelf ook wel uitrekenen.)
14 jaar geleden
Afhankelijk ban bitrate en de lengte van een liedje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij: 1.05GB -> 214 mp3 bestanden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt af van de lengte van het nummer, maar gemiddeld is een liedje in mp3 formaat 4 mb dus 1000 mb / 4 mb = 250 liedjes