Waar kan je echte iphone 5 oortjes kopen op internet voor een redelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer het eens op markplaats
Shiny220
8 jaar geleden
In feite kun je allerlei soorten 'oortjes' op je IPhone 5 aansluiten als de oortjes voorzien zijn van een minijack 3.5 plugje dat je in de onderkant in je IPhone stopt. Dit is een pinnetje wat vrij universeel is en veel oortjes / hoofdtelefoons hebben die :) Succes !

Antwoorden (1)

Met garantie op Apple.nl
Het kost overal vrijwel hetzelfde, de shops die t goedkoper aanbieden (10/20 euro) zijn bijna altijd nep.
En bij Apple krijg je nog twee jaar pickup and return garantie (met Apple Care)