hoe reinig ik de oordopjesaansluitpoort van mijn ipod?

het geluid wordt steeds slechter van kwaliteit. de plug maakt steeds minder contact

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Contactspray (een beetje).

Het beste antwoord

Een eerste mogelijkheid is een blaasbalg die het stof wegblaast, of u gebruikt een stofzuiger om de stofdeeltjes op te zuigen (let er op dat de stang van de stofzuiger het apparaat niet aanraakt). Het gebruik van een spuitbus met perslucht is ook een optie, maar deze moet zeer secuur gebruikt worden omdat hij vloeistof bevat. Houd de spuitbus recht en nooit schuin.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
goeie tips...ik kwam erachter dat het aan de in-ear oordopjes ligt die op meerddere plekken beschadigd is. ik kijk dus uit naar een nieuw setje oordopjes...de ipod is gelukkig niks mee mis!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een beetje alcohol (ketanus 70%) verkrijgbaar bij de drogist. Of een brillen-glas doekje. Maakt goed schoon en desinfecteerd ook gelijk.
Succes!