Bestaat er een draadloze oortelefoon die niet met bluetooth werkt, maar met radiosignaal?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Zeker weten. Deze technologie bestaat al erg lang. Zender aansluiten op jouw audioapparatuur en in de hoofdtelefoon zit een ontvanger. Jaren terug had ik deze en werkt prima.

http://www.amazon.co.uk/Geemarc-CL7400_RED_VDE-Radio-Controlled-Headphones-Crystal-Clear-red/dp/B00DFXV15W

Toegevoegd na 3 minuten:
Realiseer me dat je misschien bedoelt of je oorpluggen kan bedoelen...weet niet of deze ook met dit systeem te verkrijgen zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Das het probleem, oorpluggen heb ik ook niet kunnen vinden. Ontvanger schijnt toch iets groter te zijn dan een oordop.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt. Maar misschien bedoelt de vraagsteller toch een hoofdtelefoon. Afwachten als we hem/haar überhaupt terug zien. ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En anders zijn ook daar wel opties voor.
Voorbeeld:
https://pt.hama.com/00083203/hama-wireless-digital-audio-system-