Welke kabel moet ik voor deze uitgang hebben?

Een AUX-kabel past in iedergeval niet. Betreft overigens de uitgang met "Phones".

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Een jackplug, wel even op de maat letten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarin past een stereo jack 3.5mm. Dit is wat er meestal gebruikt wordt voor koptelefoons en oordopjes die je ook gebruikt voor een mp3-speler of telefoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om het stekkertje, dat is zo te zien een 1/4 inch TRS connector (ook wel bekend als een "grote" jack plug)