Hoe kan ik deze platenspeler (Pro-Ject Essential II) aansluiten op mijn surround set?

Hallo,

Kan ik deze platenspeler (Pro-Ject Essential II) aansluiten op mijn setje? Het gaat om een Logitech Z680, heb 2 afbeeldingen toegevoegd met de aansluitingen.

De platenspeler heeft een phono aansluiting, mijn dolby set niet zo te zien. Is het toch te realiseren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een phono voorversterker tussen de platenspeler en de ingang (front bijvoorbeeld) van je Z680. Zal stereo zijn en geen surround natuurlijk.

Antwoorden (1)

De platenspeler heeft een ingebouwde voorversterker, je kunt de lijnuitgangen met een verloopsnoertje van 2x tulpstekker naar 1x 3,5 mm stereojack aansluiten op de mp3-speleringang van de Logitech set.

Toegevoegd na 1 dag:
Zoals Moordigger in de reactie op deze vraag stelt geldt dit voor de Pro-Ject Essential II USB, als je de versie zonder USB hebt dan moet je een losse RIAA-voorversterker tussen de platenspeler en de computeringang aansluiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat betreft de USB uitvoering (met ook RCA uitgangen) van deze platen speler heb je gelijk.
http://www.project-audio.com/inhalt/en/manual/manual_essential2phonousb.pdf
Maar let op, de "gewone" heeft phono uitgangen.
http://www.project-audio.com/inhalt/en/manual/manual_essential2.pdf