Hoe kan ik een voice over maken met het youtube bewerkinginsprogramma?

Ik download liever geen speciale programma's voor een voice over en vroeg me af of het ook gewoon met het youtube bewerkingsprogramma kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Via Youtube kun je wel tekst eronder zetten, maar geen audio. Als u een Windows computer heeft, dan is de kans groot dat u Windows Movie Maken, Windows Live Movie Maker of iets in die geest op de pc heeft staan.
Anders ben ik heel bang dat ik u moet teleurstellen en u toch een programma zult moeten downloaden. Via Windows Update is Moviemaker altijd nog gratis te downloaden als u het niet heeft.