jan je alles mp4 muziek naar mp3 omzetten?

ik heb op mijn pc 1 map waar al mijn mp4 muziek in op staat +- 2000 songs maar wil ze omzetten naar mp3 maar zow graag een programma waar je heel de map in kan zette (dat je niet song per song daar hene moet schuiven enzo ) bestaat dit ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Joh, kijk op Internet en typ in google 'batch convert audio' de eerste hit is eigenlijk al een goed programma(dBpoweramp)

Antwoorden (2)

Ik gebruik zelf al jaren deze gratis mp4 naar mp3 omzetter:

http://www.mp4-mp3.org/mp4-to-mp3.html

De ++ optie gebruiken om meerdere bestanden te converteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan!
Ik gebruik al best lang: DVDVideoSoft: Free Studio. Het is gratis!
Je kunt niet allen muziek omzetten naar MP3 maar ook nog veel meer!