Waarom kan ik sommige Youtube filmpjes niet afspelen terwijl hij wel geladen is?

Wanneer ik naar Youtube ga en sommige filmpjes aanklik blijft hij laden maar hij wil niet afspelen. Dit is bij 50% van alle filmpjes zo. Dit probleem heb ik gekregen sinds gisteren.

Het kan zijn dat mijn computer kast te veel stof bezit dus daarom ga ik hem zo snel mogelijk schoonmaken. Ik weet niet of dit de reden is maar zo niet, weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.7K

Het beste antwoord

Misschien Chrome even updaten naar de laatste versie. Heb je het ook met andere browsers? Dan kun je ook Adobe Flash, Adobe Air en Java controleren op de laatste versie.

De extensies van je browser uitschakelen of je browser resetten naar fabrieksinstellingen wil soms ook helpen.

Je kan ook je router misschien even resetten. Als je op andere pagina's geen last hebt dan ligt het in iedergeval niet aan je router.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit probleem kan niet aan de router liggen ; het bufferen werkt gewoon goed. De volgende stappen kan je testen:
- Chrome updaten
- Adobe Flash updaten
- Java updaten
- Windows updaten
- Andere kwaliteit kiezen - 480p/720p/1080p, Ik had namelijk zelf een tijd dat ik geen 480p kon kijken zonder reden. op 720p if 1080p geen problemen.
- andere browser zoals i.e. of firefox testen.