Docking station met optische aasluiting voor iPhone 5s?

Ik heb een iphone 5s en ik wil graag muziek afspelen op mijn surround set maar in mijn surround set heb ik 1x aux en 2x optische aansluiting en mijn aux zit al vol en 1 optische kabel zit ook vol dus ik heb nog 1 optische aansluiting over dus ik wil graag iets van een docking station met optische aansluiting en als dat er niet is dan eentje met een aux aansluiting die ik dan met een kabel kan veranderen in optische kabel zodat ik die in mijn surround set kan doen.

Mvg Levy

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
paulus811
9 jaar geleden
Waarom koop je geen aux switch (allekabels.nl). Dan is je probleem voor ongeveer een tientje opgelost.
ronron1212
9 jaar geleden
waarom stel je de vraag enige tijd later weer?

Antwoorden (1)

Koop op bijvoorbeeld eBay een Jack>Optical adaptertje. Voor een paar euro ben je klaar.