Hoe krijg ik weer geluid uit mijn zelfgemaakt box?

Als ik mijn versterker op mijn accu aansluit dan komt er uit de speakers een hele lage bass, terwijl ik dan nog geen muziek heb opgezet. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je sluit een versterker aan op een accu ?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja de accu op een versterker, accu van 12v loodaccu. De versterker werkt op een accu en niet vanuit het stopcontact

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je geen goede aarde op de versterker probeer de - eens aan te sluiten op de behuizing van de versterker hierdoor los je veel storingen op
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
- aansluiten op de behuizing dat snap ik niet. Ik heb een mini versterker van basetech en daar zitten al draadjes van de grond, - en + aansluitingen dus die hoef je alleen op de accu te doen.