Kan je meerdere bluetooth boxen tegelijk gebruiken op een apparaat ?

Ik heb een smartphone een een mini boombox , deze : https://www.google.nl/search?q=mini+boombox&biw=1366&bih=621&tbm=isch&imgil=ardQXdng7zENOM%253A%253BBhgPh2Xq8d-cqM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fgadgetsmarket.com%25252Flogitech-mini-boombox-review-2%25252F&source=iu&fir=ardQXdng7zENOM%253A%252CBhgPh2Xq8d-cqM%252C_&usg=__GXRb0OFH2G0vqmT2OSGhAqPXFSM%3D&sa=X&ei=ckQPVJ_XJu-O7QbZioGgDg&ved=0CDYQ9QEwAA#facrc=_&imgdii=_&imgrc=ardQXdng7zENOM%253A%3BBhgPh2Xq8d-cqM%3Bhttp%253A%252F%252Fgadgetsmarket.com%252Fwp-content%252Fuploads%252FLogitech-Mini-Boombox1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgadgetsmarket.com%252Flogitech-mini-boombox-review-2%252F%3B1853%3B1497

Gewoon een bluetooth box waar er veel modellen van zijn.
Mijn vraag is of je bijv. 4 van die boxen tegelijk kan gebruiken als je het verbind via bluetooth met de smartphone.
Dat je zeg maar uit 4 boxen de muziek hoort komen.
Want dat zou erg leuk zijn.

Gr en alavast bedankt voor komende reactie's

9 jaar geleden
in: Audio
10.9K

Antwoorden (2)

ik heb het nog nooit geprobeerd omdat ik niet BT speakers heb
maar je kunt eens een google search doen op

how to pair multiple BT speakers ?
omdat ik natuurlijk niet weet hoeveel en welk merk enzo kun je misschien
de search daarmee nog speciefieker maken
al zou ik eerst een simpele how to zoeken

Misschien kan je daar ook iets over vinden in de handleiding van je boxjes ?
in elk geval zou het kunnen met BT devices van dezelfde soort/merk
laten we wel wezen een BT mouse kan je niet pairen met een speaker
dat is niet logisch
maar van dezelfde soort moet het wel lukken *als die functie is ingebouwd

ik weet niet of iphone of android phone of tablet dat rechtstreeks kunnen
maar je pc met bleutooth zou dat moeten kunnen en via een phone kan je vaak wel de pc itunes o.i.d remoten, eventueel gewoon via wireless en dan vanaf pc met bleutooth
beetje via via denk ik maar wie weet lukt het ook rechtstreeks

succes
9 jaar geleden
Dat zal niet gaan omdat als je de telefoon koppelt met de eerste box je geen verbinding kan maken met de volgende zonder de eerste speaker te ontkoppelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
dit is waar rechtsteeks phone naar meerder boxen
zal waarschijnlijk niet gaan.
maar je kan wellicht wel proberen de speakers via een pc te koppelen daar zijn vast wel uitgebreider drivers voor te vinden die meerdere BT signalen kan koppelen.
en daarna je phone gebruik om je pc muziek programma remote te controleren.
met een omweg kan dit vaak wel
maar alleen als de boxen van hetzelfde merk type BT is
en als ze deze mogelijkheid hebben. Deze app kan je misschien ook helpen ?? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mdrtools.smartbluetoothwidget.free Dit gaat dus echt via je pc daar moet dus wel een BT zender mogelijkheid opzitten ik heb zelf geen BT boxen dus geen idee of dit werkt