Waar kan je de Logitech UE Boombox nog kopen?

Deze draadloze bluetooth speaker is in bijna alle winkels niet meer in de verkoop (en ik hoop dus dat het niet echt alle winkels zijn). Toch wil ik graag een nieuwe hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op marktplaats zijn er een paar te vinden.

Antwoorden (2)

Ik hoop dat je de Logitech UE mini Boom bedoelt, die werd ook vermarkt als Boombox, die naam werd echter officieel gegeven aan zijn veel minder voorganger en die laatste wordt niet meer verkocht, ik heb ervaring met alle twee en de mini Boom is veel beter..

Toegevoegd na 13 uur:
De Logitech UE Boombox is nog te verkrijgen bij onderstaande link
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee? ik bedoel de gewone (oude) Boombox. Maar veel mindere voorganger? dus jij beweert dat de mini Boom harder gaat dan de oudere Boombox? Dat lijkt me stug
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Harder is nog niet beter. ^~^
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoezo lijkt het jou stug als je eerst deze vraag stelt? :)
http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/audio/gaat-geluid-logitech-ue-boombox.520654
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn excuus, je bedoelt die grote met dat handvat? Die is zeker beter
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antwoord aangepast :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moordigger: Harder is inderdaad niet beter, daar heb je gelijk in. Maar in de vraag waar je naar verwijst gaat het om de Logitech UE Boom (in vergelijking met Logitech UE Boombox) en niet om de Logitech UE Mini Boom, de speaker waar hurrdurr naar verwees. Hurrrdurr: Helaas kan hij (ook) op Conrad niet meer gekocht worden, de pagina bestaat nog maar hij kan niet meer besteld worden.
Inderdaad kan je deze bluetooth speaker niet meer in Nederland kopen, toch zijn er veel 2e hands site's waar je hem nog wel kan kopen. Soms zijn ze nog helemaal nieuw ;)