Mijn muziek stopt opeens hoe los ik dit op?

ik heb een Huawei G510 en hij werkte eerst altijd prima muziek deed het goed enzo maar de laatste tijd als ik muziek luister stopt dat opeens, als ik dan weer op play druk via mijn vergrendelscherm doet hij dat niet en als ik naar muziek ga dan moet hij eerst mijn SD weer scannen en ik druk op een ander liedje doet hij het weer maar naar zoveel tijd stopt hij weer opeens! het is echt heel vervelend vooral omdat ik veel muziek luister. misschien ligt het aan mijn SD maar ik heb niet genoeg ruimte op mijn mobiel om daar mijn muziek op zet.. als ik mijn SD in een andere mobiel doe dan doet de muziek het gewoon zonder te stoppen. ik hoop dat iemand een oplossing weet want ik baal er echt van !

heel erg bedankt als je mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb een Huawei P9 lite en ik heb hetzelfde probleem. Alleen hoeft hij bij mij niet opnieuw te scannen als ik mijn muziek opnieuw open. Erg vervelend, want hij stopt 1 of 2 keer per liedje meestal.

Antwoorden (1)

Probeer eens een tijdje niet de sd te gebruiken, dan weet je of het daarmee te maken heeft. Als dat zo is, kan je eens een andere sd proberen.