hoe werkt een headphone via radiosignaal?

Ik wil deze headphone kopen, Philips SHD8600UG, soort draadloze coonectie is via radiosginaal. Ik wil deze koppelen op mijn computer. Heb ik daar bijbehorende stuurprogramma's voor nodig of andere accesoires.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Station kan gewoon aan computer (hoofdtelefoon uitgang) aangesloten worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier nog een plaatje:
http://download.p4c.philips.com/sca/sca/110907/110907035253_81098.jpg

Antwoorden (1)

Je sluit het basisstation gewoon aan met een normale audiokabel op je computer. Het geluid van de computer wordt dan verzonden naar de koptelefoon. Je hebt verder niets nodig, behalve een werkende geluidskaart op je computer.