Sennheiser CX300 of Creative EP-630?

Dat zijn de 2 oordopjes die ik heb gelezen met een goeie review maar welke heeft de stevigste bass maar toch goed geluid en als jullie een anders paar oordopjes met een fijn geluid en een stevige bass hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Fijn geluid is heel persoonlijk. Je zoekt in elk geval oortjes met bass. Ons advies is om in-ear oordopjes te nemen. De oordopjes met rubber plug. Dat zorgt ervoor dat de bass goed voelbaar is voor je oor. Ook goed om op te letten is de gevoeligheid van de magneten. Hoe hoger de gevoeligheid des te beter gebalanceerd geluid. Neodymium magneten kunnen het meest druk geven waardoor dat de juiste keus is. Hoe groter de diameter van de luidsprekers des te meer trillingsoppervlak van de luidspreker.

Belangrijk om te weten is dat 16 Ohm meer volume geeft dan 32 Ohm. De 32 Ohm oordopjes geven een beter gebalanceerd geluid.

Onze klanten geven meestal aan dat Philips oordopjes de beste bass weergave hebben.

Succes!

Dit is het rijtje dat van belang is bij een keus;
Frequentie Bereik 20 - 20.000 Hz
Gevoeligheid 102 dB/dB
Ingansvermogen (max) 40 mW
Luidspreker Diameter 9mm
Magneet type Neodymium
Impedantie 32 Ohm