Ik heb een playstation 3 met een optische uitgang en een home cinema set met een optische ingang.Is deze kabel dan goed?

Ik wil dus het geluid van mijn ps3 verzenden naar mijn home cinema set (Samsung HTZ320) met onderstaande kabel. Gaat dat werken?

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/hq-high-quality-optische-fiber-toslink-kabel-2-5-meter/9000000005736534/index.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ja dat is een goede kabel.
Het geluid zul je op de PS3 waarschijnlijk op optisch/digital moeten zetten.

De prijs is ook in orde. Je kunt evt. dezelfde kabel ook bij de bouwmarkt halen voor nagenoeg dezelfde prijs. (Ligt eraan hoeveel haast je hebt en of je 1 dag kunt wachten ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De ps3 is uitgerust met dezelfde optische uitgang als elke dvd/blurayspeler dus deze kabel moet het doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hang volgens mij af van versie. Ik heb namelijk veel problemen gehad een goede kabel te vinden. Enkel als ik de optische kabel van de playstation 2 nam dan werkte hij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem