Hoe kan ik de echo die mijn headset voor anderen veroorzaakt verwijderen?

Sinds ik een nieuwe headset heb voor gebruik op Teamspeak(een soort skype), veroorzaakt mijn headset een echo waar de anderen last van hebben. Zij horen alles wat ik ook hoor. Dus als ik bijvoorbeeld een spel speel horen zij dat. maar zij horen dus ook zichzelf praten en dat vinden ze vervelend. Ik weet dat het aan een instelling ligt, maar ik kom er niet achter welke.
Dat ik mijn geluid te hard heb staat is in ieder geval niet de oorzaak.

De headset die ik nu heb is de TurtleBeach px22

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
7K

Het beste antwoord

Hallo,

Allereerst als je je headset op heb en speelt een spel moet je geen andere speakers aanhebben staan. Anders horen ze het geluid uit de speakers via de microfoon van je headset.

Je kan bij teamspeak --> Settings --> options, Of als je teamspeak opent "ALT+P" indrukken. Dan krijg je een scherm(zie afbeelding), hier moet je even twee dingen aanvinken en dat is "Echo reduction" en "Echo cancellation".
Als het goed is horen je vrienden zichzelf niet meer en horen ze niet wat je speelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afbeelding wordt niet weergeven, hier de link naar de afbeelding:

http://i62.tinypic.com/m7fazb.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat laatste heeft het probleem opgelost, bedankt