Computer ziet iPod wel maar iTunes niet, opent andere programma's bij aansluiten iPod Touch, wat te doen?

Als ik mijn iPod Touch op de computer aansluit, komt iTunes niet op (en ziet mijn iPod niet), maar wordt automatisch de Afbeeldingen map geopend, vreemd genoeg. Ik kan dus niet meer synchroniseren, iTunes ziet het hele apparaat niet, maar de computer wel. Heb het al opnieuw geïnstalleerd maar maakte niks uit, het probleem ligt denk ik in de instellingen van de computer... Kan ik ergens instellen dat bij het aansluiten van mijn iPod, iTunes als programma voor dit apparaat wordt gebruikt? Ik heb Windows 8.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik zou gaan zoeken op het Apple forum. Daar is deze vraag echt al duizenden keren gesteld. Oplossing die ik aanraad is om je Apple Mobile Device Support te verwijderen en te herinstalleren, werkt bij mij vaak. Werkt dit niet, ga dan daar heen.