Hoe connect ik deze Blu Ray speler aan mijn versterker? (zie afb.)

Naast films wil ik deze BR ook gewoon gebruiken voor mijn cd's en mp3's.
Enige wat ik wil weten is,hoe zorg ik ervoor dat wat ik afspeel niet over de tv speelt maar over mijn speakers.
Ik heb een normale Kenwood amp en een Samsung hd tv.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Via de coax aansluiting, mocht je versterker geen coax hebben kan je deze of een soortgelijke omvormer gebruiken.
http://www.ekabels.nl/adapters/converters/digitaal-analoog-converter-coax-optisch---rca.asp?utm_source=PLA&utm_medium=cpc&utm_campaign=270&gclid=CNqdy_Wvv7wCFYjLtAodjz0A2A

Wellicht nog even aangeven in het menu van de BR-speler.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

plug een hdmi kabel in je blu ray speler en in je versterker
en laat je tv uit staan dan kan je je muziek afspelen zonder je tv aan te hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een versteker heeft in de regel geen HDMI-input. Als iets video en audio inputs/outputs heeft en speakeruitgangen is het vaak een AV-receiver.