waar moet ik mijn sigaretten aansteker op aansluiten?

ik heb een kistradio met accu en auto radio. heb een sigaretten aansteker (mannetje) maar kan ik die op de autoradio aansluiten en hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

De sigaretten aansteker ( als contactpunt) kan je rechtstreeks op da accu aan sluiten. Zorg wel dat er een zwevende zekering in de rode aansluit draad zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
deze kan je bij je continue spanning wegtrekken. kijk bij je zekeringen (deze zitten meestal link van je stuur) en haal steeds een zekering er uit en kijk of je interieur lichtje (dat lampje wat aan gaat als je deur open gaat) of kijk naar je auto klok of die uit gaat. als deze uit gaat weet je dat je de zekering hebt van de continue spanning en kan je zo'n ding er tussen zetten: http://www.autostyle.nl/catalogus/by-pass-ministeekzekeringhouder.html.

suc6!