is er een oplosbare reden dat mijn telefoon geen geluid meer afspeelt door mijn Sennheiser-oordopjes?

Vandaag heb in zoals ik al ruim 2/3 maanden doe mijn oordopjes gebruikt voor het luisteren van muziek en het bekijken van youtubefilmpjes. Maar toen ik vanmiddag opnieuw mijn oortjes aansloot kwam er geen geluid uit. Dezelfde Sennheiser-oordopjes deden het weer wel uitstekend toen ik ze aan de iPad aansloot maar bij mijn Samsung Galaxy S2 krijg ik geen gehoor. Andere oordopjes van verschillende merken werken op hun beurt wél bij mijn telefoon. Iemand suggesties of een mogelijke oplossing in gedachte? Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Heb dit probleem opgelost door de uit-knop en de home-knop enkele seconden gelijktijdig ingedrukt te houden. Verschijnt dan weer Apple-logo in beeld, telefoon reset zich en je moet opnieuw je pincode invoeren.