Maakt het uit dat je een bluetooth koptelfeoon met v2.1 koopt terwijl mijn s3 v4 ondesteund?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Kort geantwoord nee,
Moest het nu andersom zijn had dat wel een probleem geweest.
bluetooth is backwards compatibel. Dus als je gsm een hoge versie heeft kun je bijna alle apparaten gebruiken.
De vraag is echter wil je ook muziek strea men?
Zo ja, dan moet je zien of het ad2P ondersteunt, hier een link: http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_profile#Advanced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29