Kan ik mijn muziek van de deezer app via een aux-kabel luisteren?

Ik ben van plan om een abonnement op Deezer te nemen, maar is het mogelijk om de muziek die ik daar opzet via een aux-kabel in mijn auto te luisteren zoals met de gewone muziek app van iPhone, weet iemand dat? Ik kan het nergens op internet vinden en wil dit graag weten voordat ik het aanschaf!

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik zie niet waarom dit niet zou kunnen. Geluidsfragmenten die afgespeeld worden op een apparaat en dat apparaat, in dit geval je telefoon, zal het geluidsfragment gewoon via een aux kabel doorvoeren naar een ander apparaat. Anders zou je het ook niet kunnen horen op een koptelefoon. Dat kan je nog altijd eerst uitproberen natuurlijk maar lijkt me sterk dat je telefoon onderscheid kan maken uit een koptelefoon of een aux kabel.