Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg ik nog garantie op mijn skullcandy hesh 2 (situatie zie beschrijving)?

Ik heb deze koptelefoon nu 10 maanden en nu is het kabeltje kapot. Krijg ik hiervoor nog mijn geld terug? Ik heb hem gekocht bij de media markt. Krijg ik dan mijn geld terug in de vorm van een waardebon bij media markt of bij skullcandy?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
985

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij coolblue is het zo dat je bij bepaalde modellen direct een nieuwe krijgt. In overleg met de winkel kun je dan ook om een waardebon vragen. Bij mediamarkt zou ik niet te veel verwachten van de service.
Je kan altijd eens gaan horen wat ze kunnen doen voor je.. het hangt af van de garantie afspreken tussen mediamarkt en skullcandy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de bon nog hebt, is het garantie. Ze sturen hem op en dan wordt de koptelefoon gerepareerd.
Je krijgt geen geld terug, neem ik aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de hoofdtelefoon niet meer gemaakt kan worden moeten ze hem vergoeden, of je je geld dan terug krijgt ligt aan de winkel, de meeste winkels geven een tegoedbon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een kapot kabeltje hoeft geen fabricagefout te zijn, meestal komt het door onvoorzichtig gebruik. Je hebt dan geen recht op vergoeding of reparatie. Toch zou de Mediamarkt uit coulance de koptelefoon kunnen repareren of vervangen, of als het model niet meer verkrijgbaar is een tegoedbon geven. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding