Welke bekabeling heb ik nodig ? (voor Raveland XAB 5000 MKII Orange Power Package)

Ik ben van plan de Raveland XAB 5000 MKII Orange Power Package te kopen voor in mijn auto.
Omdat mij radio niet geschikt is ben ik van plan ook een nieuwe autoradio te kopen dat word waarschijnlijk deze Pioneer MVH-150Ui.
Nu zit er alleen geen bekabeling bij.
nu is mij vraag welke bekabeling heb ik nodig om mij subwoofer en speakers aan te sluiten op mijn radio.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je gewoon een RCA kabel nodig gaat hebben voor radio naar versterker. Je kan beter gewoon zelf even kijken naar de aansluiting om te zien wat je nodig hebt.

Het beste antwoord

De volgende bedrading heb je nodig voor op je versterker:
Power kabel: Deze gaat van de versterker naar de accu van je auto.
Speaker kabels: Deze gaan van je radio naar je versterker en van je versterker naar de subwoofer.
Grond kabel: Is een vrij dikke kabel. Deze sluit je aan op de versterker en op het chassis.
Remote kabel: Deze is vrij dun en sluit je aan op de radio en op de versterker.

Deze bedrading kan je ook kopen bij bijvoorbeeld de halfords voor rond de €50,-
Dat is een compleet pakket. Deze zijn stevig genoeg voor jou set-up.

Greetz

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook heb je een extra setjes speaker kabels nodig voor van je speakers naar je versterker ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt met deze info red ik me wel