hoe kan het dat mijn behringer B210D luidsprekers de lage tonen maar gedeeltelijk weergeven?

De kicks in de meeste liedjes hoor je nauwelijks, terwijl sommige andere bastonen juist erg hard klinken. Ik heb al verschillende equalizers geprobeerd, maar niks lost dit probleem eigenlijk echt op.

Ik weet dat het maar een 10 inch luidspreker is, maar deze moet toch wel een beetje kick kunnen weergeven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dit heeft met het frequentie bereik van je luidsprekers te maken, Als ik jou was zou ik er een subwoofer bij kopen, deze zijn niet erg duur en als je een actieve neemt heb je geen losse versterker nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste "algemene kicks" zitten rond de 60Hz aangezien het frequentiebereik aan de uiteinden afzwakt is dit heel normaal. Verder geeft het ook niet echt een "gevoel" aan je kick omdat dat meestal 20Hz ~ 40Hz is.