Zijn er ook nep Dr.Dre hoofdtelefoons en zo ja hoe herken je die?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ja die zijn er zeker!
Je herkent ze meestal omdat ze iets mooier zijn van kleur (vind ik).
De meeste zullen ze herkennen door de ongelofelijk lage prijzen.
Soms gaat er wel 50% procent van af.
Je kunt oook op internet zoeken: Beats by Dr.Dre Fake

Hopelijk kom je hier verder mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja zeker alle populaire succesvolle dure goederen worden na gemaakt, daar kunnen ze geld mee verdienen. Je herkent het als je ze naast elkaar houd, dan zie je duidelijk verschillen. Ook hoor je bij dr dre een veel diepere bass en een natuurlijke surround sound. Verder voet de echte een stuk degelijker aan. De nepper ziet er veel goedkoper uit. Niet kopen dus heb je niets aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die zijn er in overvloed, in de regel herken je ze aan de prijs (die te laag is).

kijk bij een muziekwinkel die de officiele modellen verkoopt wat de prijs per model is

http://www.feedbackmusic.com/advancedsearchresults.aspx?q=beats%20by%20dr%20dre

als de prijs veel verschilt (goedkoper) is het model zeer waarschijnlijk nep.

dit puur aan de uiterlijke kenmerken opmaken is in sommige gevallen lastig. in china zijn ze bijv erg behendig in het klonen van dure producten.

aan het geluid zou het ook moeten zijn af te leiden. maar het is nou een maal niet zo dat goede hoofdtelefoons per definitie bij 200-300 euro beginnen. er zijn hoofdtelefoons van een paar tientjes die gewoon goed klinken, zo kan een kloon van een beats hoofdtelefoon ook best goed klinken, en zal niet iedereen de 200 euro verschil gelijk opmerken. zeker niet als je geen origineel bij de hand hebt om te vergelijken.